منتديات حب جديد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات حب جديد تقدم كل ماهو جديد

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

ارجو الرد بسرعة على المشكلة دى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
remo
عضو جديد
عضو جديد

انثى
اعلام الدول : ارجو الرد بسرعة على المشكلة دى Female31
المزاج : ارجو الرد بسرعة على المشكلة دى _50
المهنه : ارجو الرد بسرعة على المشكلة دى Studen10
الهوايه : ارجو الرد بسرعة على المشكلة دى Travel10

ارجو الرد بسرعة على المشكلة دى Empty
مُساهمةموضوع: ارجو الرد بسرعة على المشكلة دى   ارجو الرد بسرعة على المشكلة دى I_icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 2:51 am

انا دلوقتى واحد بيحبنى جدا وبيموت فيا بس هو بيضايقنى فى اوقات كتير بتصرفاتو بس هو بيقولى ومش بيخبى عليا حاجة ولما يقولى واتضايق ومش اكلمو بس بسامحو على طووووول بس يقعد يبكى قدامى لو انا متضايقة منو ويقولى انا مش هاعمل كدا تانى بس يرجع ويعمل حاجات تضايقنى ........بس ازاى اخلية ميعملش كدا تانى .....كمان يا جماعة اهلى مش بيحبوة خالص ....علشان هو انطوائى ومش عارفة اعمل اية .......انا عايزة رد ضرورى وبسرعة
مرسال الغرام
عضو فعال
عضو فعال
مرسال الغرام

انثى
اعلام الدول : ارجو الرد بسرعة على المشكلة دى Female31
المزاج : ارجو الرد بسرعة على المشكلة دى _38
المهنه : ارجو الرد بسرعة على المشكلة دى Studen10
الهوايه : ارجو الرد بسرعة على المشكلة دى Painti10

ارجو الرد بسرعة على المشكلة دى Empty
مُساهمةموضوع: رد: ارجو الرد بسرعة على المشكلة دى   ارجو الرد بسرعة على المشكلة دى I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 01, 2012 10:47 pm

انا من راي انك تخليكي معاه لانو بيحبك اوي وصعب في الجيل ده تلاقي واحد بيحبك كده بس حولي تتقربي منه وتعرفي هو بيعمل كده ليه
وعلى فكره الحاجات اللي هو بيعملها وتضايقك بتبقى غصب عنه والله بس هتقولي ايه برضو!؟ هتقولي في الاول والخر بيحبك وبالنسبه لاهلك اعرفي منهم هما مش بيحبوه ليه وصرحيه وبرضو الصراحه بتفيد ولو هوا بيحبك هيسمع كلامك وبعدين كمان انتي بتحبيه واكبر دليل انك بتسمحيه بسرعه وهو كمان بيحبك فاليه تزعلو من بعض (اللي بيحب لازم يسامح)

اتمنى تكوني استفدتي

ارجو الرد بسرعة على المشكلة دى
صفحة 1 من اصل 1